Koreans in FIFA World Cup 2002

そろそろWCですね。


しかしこのYoutubeページのコメント欄になぜか日本叩きのコメントがわさわさ。

yunina412 (2 weeks ago)
haha watta Japanese monkeys..u know wat
when Japanese or Chinese are doing those anti thang
Korean people just think the Japanese are so poor ok??
watta poor guy
don’t even care
s3Xykrnb3AsT (1 week ago)
i honestly have no comment… how immature do u have to be to make or to spend time on this kinda movie? i bet ur some angry japanese who cant admit that korea is the best soccer nation in Asia..have some pride man…japananes people have NO pride what so ever…ur just jealous cuz korea did well and u japan did shitty even at home. good luck with Brazil this year.


easyfory0u (1 week ago)
the first part of the video disturbs me… koreans are not ugly, we are better looking than any other asian, you cannot lie about that koreans got the looks
このビデオ見て混乱しました・・・韓国人は醜くありません。私たち(We)は他のアジア人より容姿が整ってます。韓国人の容姿でうそをつかないでください。
hiromax (1 week ago)
Puhaha. Nice joke.
ワロスwwwwwナイスジョークwwwww
Kturtle87 (6 days ago)
hell ya
地獄へ落ちろ


uram119 (1 week ago)
FUCK YOU BITCH. you fuckin lier. every single pictures in there were edited. mother fucker. don’t piss koreans off nigga. we gonna kick your ass.
クソが!この嘘つきめ、全部コラじゃねーか。韓国人怒らせんなよ!ケツ蹴るぞ


WaynE412 (1 week ago)
this is fucking raisct who fucking made this fuck u
これ作ったやつは人種差別主義者だ。死ね
jaycee225 (1 week ago)
obviously this was posted by an insecure Japanese fan who’s jealous because their team didn’t make it far as the Koreans did. Keep dreamin.
これ日本が韓国の成績に及ばなかったことに嫉妬した日本のファンが投稿したもんだろwwwww夢みとけwwwwww
WaynE412 (1 week ago)
^agree w/ above THANK YOU
P.S. UR JUST JEALOUS MOTHA FUCKER
禿同、サンクス。


hypnotik777 (1 week ago)
ugly koreans? lol its ugly short crooked teeth japanese not koreans lol
no wonder a lot of asians hate japan
醜い韓国人?wwwww醜いのは出っ歯の日本人で韓国人じゃねぇwwww
普通だろ、アジア人は日本が嫌いだし

kosongkon (1 week ago)
ancient japanese kings were from korea. please vow to your korean kings..plz
昔の日本の王(天皇)は韓国人縲怐A韓国人の王に土下座して縲ﴀ＀F
Kturtle87 (6 days ago)
no the japanese emperor at the beginning of the heian era married a korean. but a lot of jpn’s are descendants of koreans and jomons
ちゃうな。天皇は平安時代に韓国人と結婚したけどほとんどの日本人は韓国人と縄文人の子孫だよ
kosongkon (1 week ago)
i must admit this video is kind of funny though. good luck japs cuz you’ll need it in germany (ur nazi cousins lol).
このビデオが面白いことを認めてやる。グッドラックジャップ(おまえらはナチスのいとこだwwww)
Kturtle87 (6 days ago)
no. Germany’s truely changed. unlike Japan. and…their our cousins >_>
違う、ドイツは日本と違ってちゃんと変わった。彼らは俺らのいとこだ
danmooj1 (1 week ago)
yeah nice photoshopping. its cute.
Japan is going to get crushed this wc. from a non biased point of view. and soccer, Korea was always > than Japan in soccer.
コラ乙。日本はこのWCで破壊されるだろうなwww
公平に見て常に韓国サッカー>日本サッカーでFAwwwww

kosongkon (1 week ago)
i live in america, we will send another nuke bomb soon..real soon.. loud mouth pussy JAPS !!
俺アメリカに住んでるんだけど、核を送ってやるジャップ!
leaderwolf (6 days ago)
The Japanese is the most shamless Country on the World, they are abviously the bigest liar, but they wish to make other countries as rascal as the Japanese
日本は世界一恥知らずな国だ、(abviously不明)
kosongkon (5 days ago)
remember hiroshima? keep talking and we’ll send u a nuke bomb dumb JAPS..
http://www.youtube.com/watch?v=0y9ZD0QHcok&search=nuclear%20 hiroshima
広島(の原爆)を忘れたか?話続けて日本に核を落とそうぜ

どうみてもキムチばっかりです。本当にありがとうございました。
つかこれ何てエンコリ

このエントリをつぶやくこのWebページのtweets このエントリーを含むはてなブックマークはてなブックマーク - YouTubeでWC2002の動画